Przedstawiamy proste ćwiczenia na cellulit na udach!

Jeżeli martwi Cię cellulit na udach, czas coś z nim zrobić. Jedną z najskuteczniejszych metod jest regularne, długofalowe uprawianie sportu. Niestety, wysiłek to najlepsze lekarstwo. Cellulit to grudki tkanki tłuszczowej, a gimnastyka pozwoli spalić tłuszcz i wygładzić skórę. W połączeniu ze zdrową dietą, masażami i stosowaniem kremów Vialise będzie stanowić najlepsze remedium. A więc do dzieła!

Zacznij od rozciągnięcia kończyn i pleców. Następnie kręć kółka ramionami oraz uniesionymi lekko nogami – raz lewą raz prawą. Następnie, aby rozruszać całe ciało, przez minutę wykonuj podskoki. Odpocznij przez 15 sekund i przejdź do kolejnego ćwiczenia. Wykonuj nożyce w podskokach. Stań w rozkroku – jedna noga wyciągnięta do przodu, druga w tył. Skacz przez minutę zmieniając pozycję nóg. Po kilkuminutowej rozgrzewce przechodzimy do pierwszego ćwiczenia. Stań prosto, nogi złączone. Zrób jedną nogą wykrok do przodu, druga powinna być wyprostowana. Utrzymaj tę pozycję przez 5 sekund i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie po 10 razy na każdą nogę.

Przysiady to najlepsze ćwiczenia na cellulit na udach!

Pamiętaj o utrzymywaniu prawidłowej pozycji. Nogi uginaj w kolanach do 90 stopni, plecy trzymaj cały czas prosto. Ciało powinno być cały czas spięte, nie odchylać się w żadną stronę. Wykonaj co najmniej 20 przysiadów. Jeżeli jesteś bardziej wysportowana, wykonuj przysiady na jednaj nodze. W tym wypadku zrób co najmniej po 10 powtórzeń na każdą nogę.

Kolejna seria to wymachy nogi. Stań prosto, kolana złączone. Unieś jedną nogę w bok, powoli, jak najwyżej. Gdy dotrzesz do najwyższego punktu, powoli opuszczaj kończynę. Wykonaj to ćwiczenie po 20 razy na każdą nogę. Następnie przejdź do unoszenia kończyny do przodu. Kolano ma być zgięte pod kątem 90 stopni. Utrzymaj uniesioną nogę przez 5 sekund. Wykonaj po 15 powtórzeń na każdą nogę. Ostatnią częścią jest podobne uniesienie nogi do tyłu. Podnieś ją tak wysoko, jak tylko możesz i przytrzymaj przez 10 sekund. Powtórz 15 razy na każdą nogę.

Przejdź do siadu podpartego – kolana i stopy oraz łokcie i dłonie przylegają do ziemi, ciężar ciała opierasz na ramionach. Unieś do góry nogę zgiętą w kolanie pod kątem 90 stopni. Przez 5 sekund trzymaj ją w górze, próbując ciągnąć ją coraz wyżej.  Wykonaj po 5 powtórzeń na każdą nogę. Wróć do pozycji wyjściowej. Tym razem unieś nogę wyprostowaną i przytrzymaj przez 5 sekund. Wykonaj 5 powtórzeń na każdą nogę, ale przy piątym powtórzeniu, na koniec, kręć kółka obciągniętą stopą przez 10 sekund. Na koniec, połóż się na plecach. Ręce ułóż wzdłuż ciała. Unieś obie nogi i przytrzymaj 5 sekund. Opuść je i odpocznij kolejne 5. Powtórz 5 razy. Następnie wykonuj nożyce pionowe przez minutę. Potem przejdź do nożyc poziomych. Są one bardziej wymagające – w zależności od możliwości wykonuj je przez 1 – 2 minuty.

Spośród prezentowanych ćwiczeń możesz komponować swój indywidualny program. Pamiętaj, że jednorazowo gimnastyka powinna trwać co najmniej 40 minut. Pamiętaj, że serię możesz powtórzyć kilkukrotnie. Ćwiczyć powinno się co najmniej 3 razy w tygodniu. Efekty widoczne będę już po dwóch tygodniach, ale na bardziej spektakularne rezultaty trzeba będzie poczekać nieco dłużej. Pamiętaj, że ćwiczenia na cellulit na udach nie powinny być doraźnym rozwiązaniem problemu. Regularny ruch powinien stanowić zdrowy nawyk.